Jesteś tutaj
Strona Główna > Aktualności > Pielgrzymka do Sulistrowiczek i na Ślężę – Dzień Pełen Duchowych Wrażeń

Pielgrzymka do Sulistrowiczek i na Ślężę – Dzień Pełen Duchowych Wrażeń

W sobotę, 8 czerwca br., parafianie ze Świebodzic mieli okazję uczestniczyć w wyjątkowej pielgrzymce do malowniczego Sanktuarium Matki Bożej Dobrej Rady w Sulistrowiczkach. Był to dzień, który na długo pozostanie w naszych sercach, wypełniony duchowymi przeżyciami i pięknem otaczającej nas przyrody.

Naszą duchową podróż rozpoczęliśmy od uroczystej Eucharystii, którą celebrował nasz przewodnik duchowy, ksiądz Damian Kowalski wikariusz naszej parafii. Jego słowa głęboko dotykały serc zgromadzonych wiernych, a wspólna modlitwa była prawdziwym pokarmem dla duszy. Sanktuarium w Sulistrowiczkach, z jego niezwykłą atmosferą i pięknymi wnętrzami, było idealnym miejscem na chwilę refleksji i duchowego odrodzenia.

Wędrówka na Ślężę

Po mszy, pełni duchowej radości, wyruszyliśmy w dalszą część naszej pielgrzymki. Naszym celem była Przełęcz Tąpadła, skąd rozpoczęliśmy wędrówkę na Górę Ślężę. Trasa była wymagająca, ale każdy krok stawał się okazją do refleksji i modlitwy. Wspólnie odmówiliśmy różaniec, co nadało naszej wędrówce głębszego, duchowego wymiaru.

Na Szczycie Ślęży

Po długiej, ale owocnej wędrówce, dotarliśmy na szczyt Ślęży. Widoki, które rozpościerały się przed nami, zapierały dech w piersiach. Była to nagroda za nasz trud i wysiłek. Otaczające nas piękno przyrody przypominało o wielkości Bożego dzieła, a chwila odpoczynku na szczycie była czasem na kontemplację i podziwianie Bożych cudów.

Wspólnota przy Ognisku

Po zakończeniu zwiedzania, wróciliśmy do Sulistrowiczek, gdzie czekało na nas przygotowane ognisko. Wspólne pieczenie kiełbasek, śmiech i rozmowy przy ogniu były idealnym zwieńczeniem tego pełnego wrażeń dnia. Blask ognia i serdeczna atmosfera sprawiły, że poczuliśmy się jak jedna, wielka rodzina.

Podsumowanie

Dzień ten był pełen duchowych przeżyć, pięknych krajobrazów i prawdziwej wspólnoty. Pielgrzymka do Sulistrowiczek i na Ślężę pozwoliła nam nie tylko na chwilę wytchnienia od codziennych obowiązków, ale także na pogłębienie naszej wiary i umocnienie więzi parafialnych. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspólnie spędzony czas i zapraszamy na kolejne pielgrzymki i wydarzenia organizowane przez naszą parafię.

Niech Bóg prowadzi nas na dalszej drodze życia, a Matka Boża Dobrej Rady otacza swoją opieką.